مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-05سياسي

اعزام 105 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران سمنانی به مرقد امام (ره)


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان از اعزام زائران این استان به مرقد بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی با 105 دستگاه اتوبوس هم زمان با سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل خبر داد.

- احسان منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از اعزام بیش از چهار هزار نفر زائر با 105 دستگاه اتوبوس در روز 14 خردادماه مصادف با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد.

وی اضافه کرد: مطابق سنوات گذشته از تمام ظرفیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان برای ارتقای ارائه خدمات به زائران حرم مطهر امام راحل استفاده شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان با اشاره به اعزام و جابه جایی زائران با 105 دستگاه اتوبوس از شهرستان های این استان برای شرکت در آیین سالگرد ارتحال امام (ره) ادامه داد: مدیران فنی شرکت های حمل و نقل مسافر نظارت کافی بر موارد فنی و بازدید از ناوگان قبل از اعزام را انجام دادند.

منصورکیایی گفت: تیمی متشکل از نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان و پلیس راه نیز در پاسگاه های منتخب کنترل و نظارت های مربوطه را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 105 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران سمنانی به مرقد امام (ره)

اعزام 105 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران سمنانی به مرقد امام (ره)