مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-14اقتصادي

440 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور زیربار ترافیک رفته است


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون بیش از 440 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در استان زیر بار ترافیک رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن حمزه لو صبح چهارشنبه در دیدار با محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، با بیان اینکه تاکنون بیش از 440 کیلومتر از کریدور بزگراهی غرب کشور در استان با 17 هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، به اتمام رسیده و زیربارترافیک رفته است، افزود: امسال 14 کیلومتر از این محور تکمیل و به بهره برداری می رسد، با بهره مندی از این 14 کیلومتر، تنها حدود 54 کیلومتر از کل طرح باقی می ماند.

وی اظهار کرد: کریدور بزرگراهی غرب کشور به طول یک هزار و 530 کیلومتر، مرز بازرگان در شمالی ترین نقطه این استان را به بندر امام خمینی در استان خوزستان متصل می کند که 30 درصد این شبکه حمل و نقل جاده ای به طول 531 کیلومتر در آذربایجان غربی قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: وجود یک هزار کیلومتر مرز مشترک و همجواری آذربایجان غربی با سه کشور، این استان را به دروازه اصلی ارتباط ایران با اروپا تبدیل کرده است.

حمزه لو با بیان اینکه 30 پروژه راهسازی در قالب هفت طرح ملی در این استان در دست اجرا قرار دارد، گفت: این هفت طرح در محورهای نقده – پیرانشهر – تمرچین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

440 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور زیربار ترافیک رفته است

440 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور زیربار ترافیک رفته است