مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-01سياسي

حل مشکلات نیازمند، آرامش و ارائه راهکار است


استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در مواجهه با مسائل روش های مختلفی وجود دارد که راهکار درست همان نگاه و فکر کلان به مسائل است، گفت: در این حوزه و ارائه آمار آسیب هایی وجود دارد که باید حل شود که از جمله آن داشتن آرامش و ارائه راهکار بر اساس پارامترهای در اختیار برای حل آنها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده به در پیش بودن سالگرد ارتحال امام راحل اشاره و اظهار کرد: جهان امروز مرهون نفوذ کلامی این امام است که ناشی از اخلاص ذاتی ایشان بوده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: واقعیت این است که دنیای امروز بدون امام تاریک می شد و ما باید خداوند را برای زیستن در عصر امام خوش شاکر باشیم.

وی با اذعان به مشکلات موجود به دلایل مختلفی از جمله ناکارآمدی متولیان در همه دوره ها در جامعه امروز افزود: راهکار این است که اگر می خواهیم کار انجام شود باید تلاش کرد چرا که ما به عنوان مدیران جمهوری اسلامی باید به دنبال تسهیلگری و گشایش امور باشیم.

افشار چی با بیان اینکه تفکرات حوزه علوم انسانی نیاز به اصلاح دارد، گفت: در حوزه دانش بنیان ها باید این زمینه به وجود آید که آیا می توان در این حوزه زنجیره ارزش برای علوم انسانی ایجاد کرد و یا ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات نیازمند، آرامش و ارائه راهکار است

حل مشکلات نیازمند، آرامش و ارائه راهکار است