مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-08اقتصادي

تعیین تکلیف 13 طرح سرمایه گذاری غیرصنعتی بخش خصوصی


در نشستی سه ساعته، مسائل مرتبط با 13 طرح سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی به صورت جداگانه و اختصاصی بررسی و تعیین تکلیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی،  نشست بررسی 13 طرح سرمایه گذاری غیر صنعتی بخش خصوصی در منطقه آزاد انزلی به ریاست اکبر نیازی، سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی و با حضور معاونین و مدیران و مشارکت سرمایه گذاران، به صورت جداگانه و اختصاصی برگزار و تعیین تکلیف شد.

در این جلسه کاری تخصصی که معاونین و مدیران معاونت های اقتصادی، عمرانی و توسعه مدیریت و حقوقی سازمان بهمراه مدیران 13 طرح سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری، درمانی، تجاری و اداری حضور داشتند در خصوص سازوکارهای برون رفت، رفع موانع و مشکلات، تسریع در پیشرفت عملیات اجرایی طرح ها و بهره برداری از آنها تصمیم گیری و توافق نهایی صورت گرفت.

در این نشست معاونین و مدیران سازمان به همراه سرمایه گذاران طرح های سرمایه گذاری مورد بحث، به بیان نقطه نظرات و ادله کارشناسی خود از منظرهای مختلف حقوقی، اقتصادی، عمرانی و مالی پرداخته و در ارتباط با آخرین وضعیت طرح های 13 گانه مزبور، موانع پیش روی سازمانی و غیر سازمانی، میزان پیشرفت فیزیکی و راهکارهای تبدیل وضعیت راکد کنونی طرح ها به راه اندازی و تکمیل هر یک به صورت جداگانه تبادل نظر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف 13 طرح سرمایه گذاری غیرصنعتی بخش خصوصی

تعیین تکلیف 13 طرح سرمایه گذاری غیرصنعتی بخش خصوصی