مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 22:152023-06-01اقتصادي

توسعه میان جلگه سرعت خواهد گرفت


معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: با ارتقاء بخش میان جلگه به شهرستان ظرفیت پیگیری امور افزایش خواهد یافت.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: با ارتقاء بخش میان جلگه به شهرستان ظرفیت پیگیری امور افزایش خواهد یافت.

سید هادی طباطبایی 11 خردادماه، در جلسه معارفه سرپرست شهرستان تازه تأسیس میان جلگه اظهار کرد: با ارتقاء بخش میان جلگه به شهرستان ظرفیت پیگیری امور افزایش خواهد یافت و با همکاری و تعامل، محرومیت این منطقه کاهش می یابد.

سید هادی طباطبایی اظهار کرد: ارتقاء شهرستان میان جلگه که پیش از این جزو بخش های شهرستان نیشابور بود، با همت مردم منطقه و تلاش مسئولان منطقه در حوزه تقسیمات کشوری اتفاق افتاد.

وی با تأکید بر اینکه توسعه میان جلگه با استقرار فرمانداری سرعت خواهد گرفت و بودجه های بیشتری جذب خواهد شد، گفت: با مشورت بزرگان و نخبگان تلاش کردیم فرماندار مناسبی برای میان جلگه انتخاب کنیم که در نهایت بر اساس جمع بندی ها آقای حسین عبدی به عنوان نخستین فرماندار برای این شهرستان انتخاب شدند.

معاون سیاسی استاندار در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی از دو ویژگی جمهوریت و اسلامیت برخوردار است، گفت: مردم ایران در 12 فروردین 1358 به این نظام برای حاکمیت سیاسی رأی دادند و جمهوریت نظام با حضور مردم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه میان جلگه سرعت خواهد گرفت

توسعه میان جلگه سرعت خواهد گرفت