مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-21سياسي

شروع تمرینات اولین پارافضانورد جهان


جان مک فال که نخستین فضانورد دارای معلولیت جهان لقب گرفته است، امیدوار است که انتخابش توسط آژانس فضایی اروپا نشانه ای از کارهای فوق العاده ای باشد که افراد دارای معلولیت می توانند انجام دهند.

- جان مک فال که نخستین فضانورد دارای معلولیت جهان لقب گرفته است، امیدوار است که انتخابش توسط آژانس فضایی اروپا نشانه ای از کارهای فوق العاده ای باشد که افراد دارای معلولیت می توانند انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، جان مک فال(John McFall)، پزشک جراح و پارالمپین سابق بریتانیایی سال گذشته توسط آژانس فضایی اروپا(ESA) برای فضانوردی انتخاب شد و نام وی را برای کلاس جدید فضانوردان خود اعلام کرد.

اکنون به روزرسانی وب سایت دولت بریتانیا نشان می دهد که مک فال وارد آلمان شده و به زودی آموزش در مرکز فضانوردان اروپا را آغاز خواهد کرد.

اولین پارافضانورد جهان مدت کوتاهی پس از انتخاب مک فال در سال گذشته، وی اظهار داشت: پیامی که من به نسل های آینده خواهم داد این است که علم برای همه است و امیدوارم سفر فضایی برای همه باشد.

او دو سال آینده را صرف تشکیل بخشی از یک مطالعه امکان سنجی می کند که توسط آژانس فضایی اروپا و ناسا برای ارزیابی شرایط لازم برای افراد دارای معلولیت برای رفتن به فضا انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع تمرینات اولین پارافضانورد جهان

شروع تمرینات اولین پارافضانورد جهان