مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 20:002023-06-20اقتصادي

وجود اسناد قولنامه ای علت افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز


وجود اسناد قولنامه ای باعث افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در بناب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، فرید پناهی عصر امروز در جلسه کارگروه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان بناب با اشاره به وجود زمین های قولنامه ای زیاد در محدوده شهر بناب اظهار کرد: علت اصلی بالا بودن آمار ساخت و سازهای غیرمجاز وجود مین زمین های قولنامه ای است.

وی نبود زمین های مسکونی لازم برای ساخت و ساز در داخل شهر بناب را از دیگر علل ساخت و سازهای غیرمجاز در املاک فاقد کاربری مسکونی عنوان کرد و افزود: طرح جامع بناب سال ها در دست مطالعه بوده و بعد از تصویب هم تاکنون به شهرداری بناب ابلاغ نشده است! پناهی کلیددار شهر بناب سپس از آغاز کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز در 77 هکتار از زمین های شهر بناب با کمک بخش خصوصی خبرداد و خاطرنشان کرد: در کنار به کار بستن قوه قهریه در کنترل این نوع از ساخت و سازها باید هم زمان امکان ساخت و ساز قانونی نیز در همان محلات یا محلات دیگر برای شهروندان فراهم شود.

این گزارش حاکی است، آیت الله ابراهیم رییسی رییس جمهور در زمان تصدی مسئولیت ریاست قوه قضاییه در دی ماه سال 1398 با تأکید بر بازنگری در قانون کمیسیون ماده صد اظهار کرده بود کمیسیون های ماده صد نباید به منبع درآمدی برای شهرداری ها تبدیل شوند و شرایط کمیسیون ماده صد بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود اسناد قولنامه ای علت افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز

وجود اسناد قولنامه ای علت افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز