مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:252023-05-30سياسي

بابایی: برنامه صحرایی برای جذب فرهنگیان و نوسازی مدارس چیست؟


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش چه برنامه ای برای نحوه جذب فرهنگیان و نوسازی مدارس دارد؟ - یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش چه برنامه ای برای نحوه جذب فرهنگیان و نوسازی مدارس دارد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی به عنوان مخالف رضامراد صحرایی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: مخالفت من از جنس مخالفت با جریان حاکم بر وزارت آموزش و پرورش نیست چون همه اذعان داریم که وزارت آموزش و پرورش امروز علیه جریان غربگرا و سکولار است و با آنها مقابله می کند.

وی ادامه داد: ما نگرانی از روند ادامه فعالیت وزارت آموزش و پرورش داریم و معتقد هستیم که باید ایرادات این وزارتخانه رفع شود.

سوالم این است که آقای صحرایی چه برنامه ای برای بیمه تکمیلی معلمان و فرهنگیان، نحوه جذب فرهنگیان و نوسازی مدارس و پرداخت فوق العاده ویژه فرهنگیان دارد؟ آیا رییس جمهور و معاون اول می خواهند از وزیر حمایت کنند؟ برنامه وزیر پیشنهادی برای صندوق ذخیره فرهنگیان چیست؟ می خواهند برای مدارس غیردولتی و پرداخت حقوق آنها چه کارهایی انجام دهند؟ نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجلس محل تضارب آرا و بحث و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابایی: برنامه صحرایی برای جذب فرهنگیان و نوسازی مدارس چیست؟

بابایی: برنامه صحرایی برای جذب فرهنگیان و نوسازی مدارس چیست؟