مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-04پزشكي

گزارشی تأسف بار از سرقتی ترسناک تر از قتل عمد در کرمانشاه


با سرقت سرب های اتاق رادیوگرافی بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه، این دستگاه که مورد نیاز بیماران سرطانی دو استان کرمانشاه و ایلام است به مدت سه هفته خاموش و بیماران سرطانی با تأخیر در درمان مواجه می شوند.

- خبرگزاری فارس_کرمانشاه؛ پرستو چمنی، هفته گذشته خبری مبنی بر سرقت سرب های اتاق رادیوگرافی بیمارستان امام رضا (ع)، تنها دستگاه رایوتراپی دولتی استان های کرمانشاه و ایلام منتشر شد که جایی بس تأمل و تأسف دارد.

قباد محمدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هشتم خردادماه در یک نشست خبری ماجرای سرقت سرب های را توضیح داد و گفت: در این رابطه پرونده قضایی آن در دادسرا تشکیل و افرادی نیز بازداشت شده اند.

*ماجرای پرغصه سرقت سرب های تنها اتاق رادیوتراپی دولتی بیماران کرمانشاه و ایلام گویا این دستگاه که مورد نیاز بیماران سرطانی است در اردیبهشت ماه پس از اطلاع دانشگاه از ماجرای سرقت، به مدت سه هفته خاموش و بیماران سرطانی هم با تأخیر در درمان مواجه می شوند.

ماجرای سرقت سرب های اتاق رادیوگرافی بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه آنگونه در استان سر و صدا به پا کرده که آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خواستار قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با مسببان سرقت بیمارستان امام رضا(ع) شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی تأسف بار از سرقتی ترسناک تر از قتل عمد در کرمانشاه

گزارشی تأسف بار از سرقتی ترسناک تر از قتل عمد در کرمانشاه