مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 21:402023-06-02پزشكي

افتتاح مرکز ناباروری ملایر بزودی


همدان_ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مرکز ناباروری بیمارستان مهر ملایر به منظور ارائه خدمات بهتر و بهبود جمعیت، در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، از ملایر رضا طهماسبی عصر جمعه در آیین بهره برداری از تجهیزات پزشکی بیمارستان های ملایر با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت در مراکز درمانی همه نقاط استان از اولویتها و برنامه های دانشگاه علوم پزشکی همدان اسست اظهار کرد: نوسازی مستمر تجهیزات در راستای کیفیت بخشی نیازی ضروری است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه تلاش ما تحقق شرایط ارائه خدمات باکیفیت بیش از پیش به مردم است و در این راستا تجهیز، ارتقا و بهبود تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها و مراکز درمانی سراسر استان در دستور کار ما قرار دارد تصریح کرد: خرید تجهیزات پزشکی در بیمارستان های مهر و امام حسین (ع) ملایر در راستای رفع نیاز آنها و ارائه خدمات باکیفیت تر از اقدامات انجام شده است.

وی با بیان کرد: این تجهیزات از منابع هیأت امنایی ارزی وزارت بهداشت و درمان با 30 میلیارد تومان اعتبار، به منظور بهبود خدمات رسانی خریداری و وارد چرخه استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز ناباروری ملایر بزودی

افتتاح مرکز ناباروری ملایر بزودی