مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 20:152023-05-30سياسي

نقش راهبردی دانشگاه در تکامل زنجیره های ارزش غذا و کشاورزی


معاون علمی رییس جمهوری در رویداد فن بازار و نمایشگاه ازدیاد درختان میوه با تاکید بر نقش راهبردی دانشگاه در تکامل زنجیره های ارزش غذا و کشاورزی، - دهقانی فیروزآبادی در نمایشگاه ازدیاد درختان میوه مطرح کرد نقش راهبردی دانشگاه در تکامل زنجیره های ارزش غذا و کشاورزی معاون علمی رییس جمهوری در رویداد فن بازار و نمایشگاه ازدیاد درختان میوه با تاکید بر نقش راهبردی دانشگاه در تکامل زنجیره های ارزش غذا و کشاورزی، گفت: موضوع درختان مثمر و کشاورزی مدرن با آموزش، فناوری و نوآوری از پراهمیت ترین ها موضوعات در کشور محسوب می شود.

امنیت دفاعی و سلامت در کشور وجود دارد و امنیت غذا و امنیت اجتماعی باید مورد اهتمام ویژه ای قرار گیرد.

اگر این چهار امنیت به صورت ویژه ای شکل بگیرد، اقتصاد مقاومتی در کشور شکل خواهد گرفت که بستر را برای اقدامات بعدی فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله دهقانی فیروز آبادی در آیین افتتاحیه رویداد فن بازار و نمایشگاه ازدیاد درختان میوه که با حضور محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد در دوره مدیریت جدید دچار تحول پارادایمی شده است.

این که دانشگاه آزاد، به سوی دانشگاهی که کارآفرینی می کند و فناوری را توسعه می دهد در حرکت است، نشان دهنده پویایی این دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش راهبردی دانشگاه در تکامل زنجیره های ارزش غذا و کشاورزی

نقش راهبردی دانشگاه در تکامل زنجیره های ارزش غذا و کشاورزی