مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-02سياسي

رابطه با رژیم صهیونیستی سرمایه گذاری روی اسب بازنده است


امام جمعه تبریز با اشاره به سفر اخیر رییس رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان، گفت: شرایط نشان می دهد که غرب در مسیر سراشیبی و نابودی قرار داشته و رابطه با جریان غرب و رژیم صهیونیستی، - ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز با اشاره به سفر اخیر رییس رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان، گفت: شرایط نشان می دهد که غرب در مسیر سراشیبی و نابودی قرار داشته و رابطه با جریان غرب و رژیم صهیونیستی، سرمایه گذاری روی اسب بازنده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز، اظهار کرد: معتقد هستیم که مردم مسلمان و برادر جمهوری آذربایجان، پاسخ این اقدام اسراییل غاصب را خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: رژیم صهیونیستی در صدد ایجاد مشکلات در جامعه مسلمانان بوده اما البته که برقراری ارتباط بین دو کشور ایران و مصر مسئله دیگری است که صهیونیست ها را دچار آشفتگی کرده است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی سال ها تلاش کرده تا بین ایران و کشورهای اسلامی فاصله و اختلاف اندازد و خودش رابطه همگرایی ایجاد کند.

این رژیم در داخل مرزها با مشکلات بسیاری روبه رو بوده و سفر رییس رژیم صهیونیستی به باکو نیز یک خیانت آشکار به جهان اسلام و آرمان فلسطین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطه با رژیم صهیونیستی سرمایه گذاری روی اسب بازنده است

رابطه با رژیم صهیونیستی سرمایه گذاری روی اسب بازنده است