مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-07سياسي

ارتقای هتل لاله سرعین به 5 ستاره


هتل لاله سرعین توان ارتقای به هتل پنج ستاره استاندارد را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی ظهر چهارشنبه در دیدار با رییس هیئت مدیره توسعه گردشگری ایران اظهار کرد: ارتقای کیفی هتل لاله سرعین به پنج ستاره زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی بیشماری را در استان اردبیل به ویژه شهر گردشگری سرعین فراهم می آورد.

وی به برگزاری رویداد گردشگری اردبیل 2023 اشاره کرد و گفت: این رویداد فرصتی ارزشمند است تا حضور گردشگران خارجی را در استان شاهد باشیم که در این راستا راه اندازی تورهای مختلف با همکاری مجموعه های استانی و خارج از استان شروع شده است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: برگزاری این رویداد مسئولیت ما را سنگین کرده و تقاضا برای گردشگری به مقصد اردبیل افزایش یافته است.

عاملی مهمترین کمبودها در این حوزه را نقص زیرساخت ها در مناطق گردشگرپذیر اعلام کرد و افزود: از جمله این زیرساخت ها کمبود هتل پنج ستاره است که به معنای واقعی امکان ماندگاری مسافران و گردشگران را به حداقل رسانده و ضروری است در استان اردبیل چندین هتل پنج ستاره در اردبیل، سرعین، مشگین شهر و سایر مناطق احداث و راه اندازی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب در این حوزه هتل لاله سرعین امکان ارتقا به یک هتل پنج ستاره را دارد که با توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای هتل لاله سرعین به 5 ستاره

ارتقای هتل لاله سرعین به 5 ستاره