مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-01سياسي

حل مشکلات شهرستانی، نیازمند تصمیمات استانی است


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه حل مشکلات برخی از شهرستانی نیازمند تصمیمات استانی است، گفت: در این رابطه لازم است که فرمانداران ضمن دسته بندی مسائل نسبت به پیگیری آن اقدامات لازم را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین نجفی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده با تاکید بر اینکه حل مشکلات شهرستانی نیازمند تصمیمات استانی است، اظهار کرد: در این رابطه لازم است که فرمانداران ضمن دسته بندی مسائل نسبت به پیگیری آن اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری زنجان به دغدغه موجود در ساحت علوم انسانی اشاره و تصریح کرد: در این رابطه دانش بنیان ها فعالیتی نمی کنند هر چند که بر اساس گفته های مسئولان پارک علم و فناوری در این حوزه ظرفیت وجود دارد.

وی با تاکید لزوم توجه به مسائل و آسیب های اجتماعی در شرکت های دانش بنیان افزود: گویا فعالیت شرکت های دانش بنیان در این حوزه برای استان زنجان شکل گرفته است.

نجفی عینی ترین مسئله علوم انسانی را از آسیب های اجتماعی دانست و گفت: در این رابطه لازم است که  اقداماتی در حوزه امور مربوط به تربیت انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات شهرستانی، نیازمند تصمیمات استانی است

حل مشکلات شهرستانی، نیازمند تصمیمات استانی است