مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-16سياسي

سخنگوی دولت: مردم اجازه بدهند دولت برنامه های خود را به نتیجه برساند


علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با اشاره به اینکه دولت با یک گفتمان رای آورده و مدیران خود را انتخاب کرده است، گفت: جنس دولت از مردم است و با مردم احساس دوگانگی نمی کند، - برای همین نیاز است دولت و مردم به هم اعتماد کرده و مردم اجازه بدهند دولت برنامه های خود را به نتیجه برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از تسنیم، سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت در حوزه اقتصادی کار های بزرگی را آغاز کرده و امروز برخی نتایج آن را می بینیم گفت: رکورد تجارت خارجی ما در این دولت شکسته شد.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در جلسه با جوانان که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان کرمان و استاندار در دفتر امام جمعه برگزار شد، با بیان اینکه متاسفانه در فرهنگ بومی کشور این آفت وجود دارد که در قانون مداری مشکل داریم و قانون گریزانی داریم که قانون را رعایت نمی کنند، اظهار داشت:، اما همه این ها دلیل نمی شود که، چون برخی افراد قانون را رعایت نمی کنند، قانون نگذاریم.

وی با اشاره به اینکه دولت با یک گفتمان رای آورده و مدیران خود را انتخاب کرده است، گفت: جنس دولت از مردم است و با مردم احساس دوگانگی نمی کند، برای همین نیاز است دولت و مردم به هم اعتماد کرده و مردم اجازه بدهند دولت برنامه های خود را به نتیجه برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: مردم اجازه بدهند دولت برنامه های خود را به نتیجه برساند

سخنگوی دولت: مردم اجازه بدهند دولت برنامه های خود را به نتیجه برساند