مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-15فرهنگي

حیات فرهنگ و هنر در گرو مردمی سازی آن است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، حیات فرهنگ و هنر را در گرو مردمی سازی آن عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی ظهر امروز در  در آیین آغاز به کار 52 کلان پروژه فرهنگی، هنری، دینی و رسانه ای در استان با عنوان محیا  اظهار داشت: اگر بخواهیم فرهنگ، هنر و رسانه به زندگی پیشرو و پیشران خود ادامه دهد باید زمینه را به مردمی سازی آن فراهم نماییم تا مجموعه های مردمی در این حوزه سرپا بمانند.

وی افزود:  وظیفه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادهای متولی حوزه فرهنگ تصدی گری نیست بلکه هموار کردن راه و ایفای نقش مکمل برای نهادهای مردمی در این حوزه است.

وی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در شش ماه گذشته واگذاری فعالیت های فرهنگی و هنری به موسسات و انجمن ها را از لحاظ بودجه ای از 22 درصد به 84 درصد رسانده است که این رقم قابل توجهی است.

وی اظهار امیدواری کرد که با گشایشی که در تخصیص اعتبارات و بودجه به حوزه فرهنگ انجام می گیرد این افزایش امسال به 100 درصد برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مسئله اصلی در حوزه ی فرهنگ را ایده پردازی و ارائه ی طرح های خلاقانه عنوان کرد و گفت: پول و اعتبار مسئله ثانوی در این حوزه است چرا که برای اجرای یک طرح فرهنگی تاثیرگذار ابتدا باید ایده ی خلاقانه ارائه شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیات فرهنگ و هنر در گرو مردمی سازی آن است

حیات فرهنگ و هنر در گرو مردمی سازی آن است