مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:412023-05-31بين الملل

نماینده طالبان در پاکستان: هرگز گامی برای نقض حقوق ایران برنمی داریم


«مولوی سردار شکیب احمد» ​نماینده (مسئول سفارت)حکومت طالبان افغانستان در پاکستان گفت: طالبان افغانستان از روابط خوب و سازنده ای با کشورهای همسایه از جمله دولت های آسیای میانه، - مولوی سردار شکیب احمد ​نماینده (مسئول سفارت)حکومت طالبان افغانستان در پاکستان گفت: طالبان افغانستان از روابط خوب و سازنده ای با کشورهای همسایه از جمله دولت های آسیای میانه، ترکیه و کشورهای عرب برخوردار است.

طالبان افغانستان قدردان میزبانی سخاوتمندانه جمهوری اسلامی ایران در پناه دادن به مهاجران و پناهجویان افغانستانی است و ما این محبت برادران ایرانی خود را هرگز فراموش نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، نماینده (مسئول سفارت)حکومت طالبان افغانستان در پاکستان با قدرانی از میزبانی سخاوتمندانه جمهوری اسلامی ایران از میلیون ها پناهجوی افغان و تاکید بر اهمیت روابط میان دو کشور، تصریح کرد طالبان هرگز گامی مغایر با منافع همسایگی و یا نقض حقوق ایران برنمی دارد.

مولوی سردار شکیب احمد روز چهارشنبه گفت: طالبان افغانستان مصمم به داشتن روابط خوب با تمامی کشورها به خصوص همسایگان و در راس آن جمهوری اسلامی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده طالبان در پاکستان: هرگز گامی برای نقض حقوق ایران برنمی داریم

نماینده طالبان در پاکستان: هرگز گامی برای نقض حقوق ایران برنمی داریم