مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 07:302023-06-20اقتصادي

تنها 35 درصد از شهر ملایر شبکه فاضلاب دارد/افزودن 10 درصد دیگر ظرف دو سال


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر با بیان اینکه 35 درصد از شهر ملایر دارای شبکه فاضلاب شهری است، گفت: در صورت تزریق اعتبار، ظرف دو سال 25 تا 30 کیلومتر معادل 10 درصد به شبکه فاضلاب شهری اضافه خواهد شد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر با بیان اینکه 35 درصد از شهر ملایر دارای شبکه فاضلاب شهری است، گفت: در صورت تزریق اعتبار، ظرف دو سال 25 تا 30 کیلومتر معادل 10 درصد به شبکه فاضلاب شهری اضافه خواهد شد.

ایمان حاجی یی در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه شبکه فاضلاب ملایر از یک عقب ماندگی ملموس رنج می برد، اظهار کرد: متأسفانه در حال حاضر شبکه فاضلاب شهری ملایر به عنوان نخستین شهر استان همدان که از نعمت تصفیه خانه برخوردار بوده، به دلایل متفاوت از جمله نبود اعتبارات، یکی از مشکلات و گلایه به جای مردم است.

وی به اجرای حدود پنج کیلومتر توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در سال گذشته و واگذاری حدود 1000 اشتراک جدید فاضلاب خبر داد و افزود: با توجه به حجم کار باقی مانده ضروری بود در این زمینه اقدامات بیشتری انجام شود.

حاجی یی با اشاره به پیگیری های مدیرعامل آبفای استان، فرماندار ویژه ملایر و نمایندگان مردم در مجلس برای تکمیل شبکه فاضلاب شهری، مطرح کرد: 35 درصد از شهر ملایر دارای شبکه فاضلاب شهری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 35 درصد از شهر ملایر شبکه فاضلاب دارد/افزودن 10 درصد دیگر ظرف دو سال

تنها 35 درصد از شهر ملایر شبکه فاضلاب دارد/افزودن 10 درصد دیگر ظرف دو سال