مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 17:152023-06-20ورزشي

چند نکته مهم درباره کلاهبرداری علی کریمی از خواهرش


رنج های تحمیل شده توسط علی کریمی که در ماه های گذشته ژست ناجی زنان گرفته به خواهرش به عنوان یک زن، رونمایی از باطن حقیقی نقاب فریبنده ای است که مدعیان حقوق بشر و حقوق زنان را رسوا می کند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- نورنیوز نوشت: اخیراً دادستان تهران با حضور در بند محکومان مالی ندامت گاه مرکزی زنان استان تهران، ضمن برپایی میز خدمت به صورت چهره به چهره با مددجویان این بند دیدار کرد و پاسخ گوی درخواست های آنها شد.

  یکی از پرونده های قابل توجه در این ملاقات حضوری، اظهارات لیلا کریمی خواهر علی کریمی درباره کلاه برداری برادرش از او بود که جزییات آن در رسانه ها منتشر شد.

اسناد و مدارک این پرونده و همچنین اظهارات و مکاتبات خانم کریمی نشان می دهد دقیقاً زمانی که علی کریمی با انتشار مطالب مختلف در صفحات مجازی شخصی اش، خود را حامی حقوق زنان معرفی و شعار تبلیغاتی زن، زندگی، آزادی را تکرار می کرده، حتی به خواهر خود که دو فرزند 5 و 15 ساله دارد نیز رحم نکرده است.

درد و رنج های جان سوزی که به واسطه رفتار غیر انسانی و غیر اخلاقی کریمی در این 17 ماه بر خواهرش با دو فرزند گذشته است، گرچه با اسناد و مدارک غیرقابل انکار منتشر شده اما کریمی بدون هیچ توضیحی سیاست فرار به جلو را در پیش گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نکته مهم درباره کلاهبرداری علی کریمی از خواهرش

چند نکته مهم درباره کلاهبرداری علی کریمی از خواهرش