مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:412023-06-01سياسي

در مراسم معارفه مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش چه گذشت؟+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، مراسم معارفه رحیم سرهنگی مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش عصر روز چهارشنبه 10 خردادماه 1402 با حضور حجت اله عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و دیگر مسؤولان محلی برگزار شد.

حضور بر مزار شهدای گمنام عبدالملکی مشاور رییس جمهور و نیز رحیم سرهنگی مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش در بدو ورود به این جزیره در مزار شهدای گمنام حاضر شدند.

  عبدالملکی: بدنبال جهش در سرمایه گذاری و صادرات در کیش هستیم حجت اله عبدالملکی در آیین تکریم سرپرست و معارفه مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش که شامگاه چهارشنبه دهم خرداد در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد؛ گفت: امسال دو پروژه بسیار مهم در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی پیگیری می شود که نخستین پروژه جهش سرمایه گذاری و دومی جهش در صادرات است.

  عبدالملکی، تاکید کرد: با تهیه بسته های سرمایه گذاری از مناطق آزاد که تعداد 370 بسته سرمایه گذاری به ارزش 340 هزار میلیارد تومان است از این تعداد 50 بسته فرصت سرمایه گذاری متعلق به جزیره کیش می باشد که از آن رونمایی شد.

به گفته عبدالملکی در چهار روز برگزاری نمایشگاه اکسپو 2023 تهران از مبلغ340 هزار میلیارد تومان؛ پیشنهاد تفاهم نامه سرمایه گذاری به مبلغ 50 هزار میلیارد تومان انعقاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مراسم معارفه مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش چه گذشت؟+عکس

در مراسم معارفه مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش چه گذشت؟+عکس