مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-07سياسي

تولید و عرضه البسه اسلامی با قیمت مناسب جهت ترویج عفاف و حجاب


دبیر قرارگاه حجاب و عفاف استانداری لرستان گفت: پیگیری کردیم که تولید البسه اسلامی با مشارکت مجموعه های مردمی، خیرین و سپاه انجام شود - محمدکریم خورشیدوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه در مبانی دینی ما یک ملکه عام داریم به اسم حیا، عنوان کرد: ملکه ای که باعث می شود ما ممنوعات شرعی و عرفی را انجام ندهیم، حیا است.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق حیا عفاف است، افزود: عفاف یک گزاره است که شامل نگاه کردن به نامحرم، پوشش، راه رفتن و آرایش است، در واقع حجاب بخشی از گزاره عفاف است.

دبیر قرارگاه حجاب و عفاف استانداری لرستان خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد حجاب را نهادینه و با بی حجابی مقابله کنیم، باید حیا را در سطح جامعه گسترش دهیم.

خورشیدوند در ادامه صحبت های خود با اشاره به تشکیل قرارگاه حجاب و عفاف در استانداری با ریاست استاندار، گفت: امسال دو جلسه شورای راهبردی عفاف و حجاب با حضور دستگاه های عضو برگزار کردیم که ماحصل آن 16 مصوبه بود، هر دو جلسه سه دستور کار داشت.

وی بیان کرد: ما در حوزه ایجابی دستور العمل وزارت کشور را در جلسات تشریح کردیم و به دستگاه ها ابلاغ کرده ایم، در حوزه سلبی هم با نیروی انتظامی جلساتی داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و عرضه البسه اسلامی با قیمت مناسب جهت ترویج عفاف و حجاب

تولید و عرضه البسه اسلامی با قیمت مناسب جهت ترویج عفاف و حجاب