مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 19:402023-06-11سياسي

کمبود آب زراعی کشاورزان مازندران را دچار مشکل کرده است


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مشکلات کم آبی در استان گفت: کمبود آب در سال زراعی جاری کشاورزی استان را با مشکل مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی عصر یکشنبه در دیدار با مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی برگزار شد، با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ما در نقطه خوب اطلس دنیا قرار دارد، ادامه داد: کل استان مازندران در حوزه کشاورزی قرار دارد و جای جای آب و خاک و هوای استان مستعد برای کشاورزی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: جنگل، دریا و مرتع در حوزه گستره جهاد کشاورزی است که مسؤولیت این سازمان را سنگین تر می کند بنابراین لازم است همه نهادها با جهاد کشاورزی همراهی و همکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر دستگاه های اجرایی دیگر به وظایف خود به خوبی عمل نکنند به کارکرد جهاد کشاورزی لطمه وارد می شود.

آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه کمبود آب در سال زراعی جاری کشاورزی را با مشکل مواجه کرده است، ادامه داد: ناهماهنگی در دستگاه هایی مانند گمرک و صادرات و واردات کار جهاد کشاورزی را با مشکل مواجه کرده است و این دستگاه ها باید همراه باشند تا شاهد رشد باشیم و باید هویت جهادی را در جهاد کشاورزی نهادینه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود آب زراعی کشاورزان مازندران را دچار مشکل کرده است

کمبود آب زراعی کشاورزان مازندران را دچار مشکل کرده است