مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-12اجتماعي

روزهای داغ جهنمی در راه یزد/افزایش دما به بیش از 40 درجه


با وجود بارشهای رگباری شبانه روز گذشته در استان یزد، دما در برخی مناطق به بیش از 40 درجه سانتیگراد رسیده و بنا بر پیش بینی‎ها این روند تا پایان هفته روند صعودی خواهد داشت.

- ایسنا/یزد با وجود بارشهای رگباری شبانه روز گذشته در استان یزد، دما در برخی مناطق به بیش از 40 درجه سانتیگراد رسیده و بنا بر پیش بینی‎ها این روند تا پایان هفته روند صعودی خواهد داشت.

به دنبال پیش بینی هواشناسی استان یزد مبنی بر احتمال وقوع بارشهای رگباری پراکنده در استان طی عصر روز یکشنبه، شهرستانهای اردکان، اشکذر، بهاباد، تفت، زارچ، میبد و یزد شاهد بارشهای رگباری در آستانه فصل تابستان بودند.

بیشترین بارش های عصر دیروز از مغستان اکبر در شهرستان اردکان به میزان 2.

7 و جلگه در بهاباد به میزان 2 میلیمتر گزارش شده است، البته در مرکز استان نیز بارش اندک باران در ایشتگاه های فرودگاه، مهرآوران و محمدآباد گزارش شده است.

هواشناسی استان برای روزهای منتهی به آخر هفته جاری نیز افزایش دما و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید را پیش بینی کرده است.

این افزایش دما، در برخی شهرهای استان مانند بافق و اردکان طی شبانه روز گذشته به 40 درجه و بیشتر نیز رسید و دمای شهر یزد نیز 37 درجه سانتیگراد گزارش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای داغ جهنمی در راه یزد/افزایش دما به بیش از 40 درجه

روزهای داغ جهنمی در راه یزد/افزایش دما به بیش از 40 درجه