مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-20سياسي

عملیات گازرسانی به 9شهرستان مازندران با 1500 میلیارد تومان اعتبار


سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: با تخصیص هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار عملیات گازرسانی به مناطق بالادست 9 شهرستان استان در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توکلی پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از عملیات گازرسانی به بخشهای بلده و کجور با بیان اینکه فعالیت اجرایی گازرسانی مناطق بالادست و کم برخوردار استان مازندران در دولت حجت الاسلام رییسی شتاب گرفته است، اظهار کرد: مازندران به دلیل گستردگی و برخورداری از شرایط جغرافیایی خاص، اجرای گازرسانی با سختی هایی در مناطق کوهستان همراه است که هم اکنون با تخصیص هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار گازرسانی روستاهای بالادست 9 شهرستان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه منطقه شرق مازندران در آستانه منطقه سبز گازرسانی شدن است و گازرسانی شرق مازندران امسال پایان می پذیرد، افزود: گازرسانی 6 روستای منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر و گلوگاه در حال اجرای بوده و فقط 20 درصد از حجم کار باقی مانده است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران از گاز رسانی به 17 روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه خبرداد و یادآورشد: همچنین گازرسانی 49 روستای منطقه راستوپی سوادکوه نیز در حال اجرای شبکه گذاری است که گاز حدود 7 روستای این منطقه امسال بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات گازرسانی به 9شهرستان مازندران با 1500 میلیارد تومان اعتبار

عملیات گازرسانی به 9شهرستان مازندران با 1500 میلیارد تومان اعتبار