مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-20پزشكي

مردان به سلامت جسم و روان خود توجه چندانی ندارند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: سلامت مردان، علاوه بر حفظ نیروی مولد در جامعه بر کیفیت سلامت خانواده نیز اثرگذار است، اما اغلب مردان به علت های مختلف به سلامت جسم و روان خود توجه چندانی ندارند و تا مشکل جدی نداشته باشند به پزشک مراجعه نمی کنند.

- ایسنا/اصفهان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: سلامت مردان، علاوه بر حفظ نیروی مولد در جامعه بر کیفیت سلامت خانواده نیز اثرگذار است، اما اغلب مردان به علت های مختلف به سلامت جسم و روان خود توجه چندانی ندارند و تا مشکل جدی نداشته باشند به پزشک مراجعه نمی کنند.

مهدی دلاوری، شامگاه(دوشنبه، 29 خرداد) در دانشگاه علوم پزشکی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یافته های پژوهشی در ایران نشان می دهد که درگیری مردان با مسائل خانوادگی و دغدغه های اقتصادی از جمله عواملی هستند که باعث می شوند مردان به سلامتی خود کمتر اهمیت داده و از خدمات سلامتی، کمتر استفاده کنند.

وی تصریح کرد: مـردان نـسبت بـه زنـان در سبک زندگی خود روش های نادرست تری دارند، به بیماری های خود کمتر اهمیت می دهند، علائم هشدار دهنده را نادیده می گیرند و دیرتر به مراکز درمانی مراجعه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تأکید کرد: برخورداری مردان از توانایی جسمی بیشتر باعث می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردان به سلامت جسم و روان خود توجه چندانی ندارند

مردان به سلامت جسم و روان خود توجه چندانی ندارند