مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 19:512023-06-18سياسي

پدر شهید: علی امرایی، درآمدش را خرج یتیمان می کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، در آستانه سالروز شهادت علی امرایی شهید مدافع حرم، سرهنگ قنبری فرمانده سپاه، سرهنگ طرهانی فرمانده انتظامی، نصرالله رییس بنیاد شهید و جمعی از دیگر از مسؤولان شهرستان ری، عصر امروز با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

پدر و مادر شهید که چهره هایی شکسته اما دلهایی پر حرارت از عشق خداوند و شور شهادت داشتند با استقبال گرمشان میزبان مسؤولان شهرستان بودند تا با مرور خاطراتی از شهید چراغ راه مردم و مسؤولان باشند.

مادر شهید با بغضی که در گلو دارد، با گوشه چادرش اشک های گونه اش را پاک می کند و می گوید: علی سال 64 در شهرری به دنیا آمد فرزند چهارمم بود و از همان کودکی دلنشین و بانمک صحبت می کرد، علی از ابتدا با اصول و مبانی دینی و مذهبی آشنا بود و در ماه محرم با چادرمشکی های من گوشه پیاده رو را سیاه پوش می کرد و هیأت راه می انداخت، بچه های هم سن و سالش را جمع می کرد و برایشان مداحی می کرد و از من می خواست برایشان شربت درست کنم.

  مرور خاطرات حال مادر را دگرگون می کند و سکوتی بر جمع مهمانان حاکم می شود.

پدر و مادر شهید با غمی که در سینه دارند کنار نیامده اند اما علی را لایق شهادت می دانند و به فرزند غیور خود افتخار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر شهید: علی امرایی، درآمدش را خرج یتیمان می کرد

پدر شهید: علی امرایی، درآمدش را خرج یتیمان می کرد