مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 19:352023-06-15سياسي

مدیران خود را با اهداف تحول گرایانه و عدالت طلبانه دولت تطبیق دهند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به پیشبرد اهداف تحول گرایانه و عدالت طلبانه دولت اشاره کرد و گفت: مدیران خود را با این رویکردها منطبق کرده و در این مسیر گام بردارند که ان شاءالله نتایج ملموس داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در جلسه کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده به مسائل مطرح شده در جلسه اشاره و اظهار کرد: رویکرد دولت تحول گرایی است، بنابراین انتظار از این جلسات ارائه گزارش و توضیحات نیست، چرا که باید تحول گرایانه و با هدف نتیجه گرایی حرکت کرد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر پیگیری روند تحولی و اتخاذ تصمیم در این حیطه گفت: این تصمیمات باید اجرایی باشد و انتظار از مدیران شناخت رویکرد گفتمان خدمت و عمل به آن به صورت میدانی است.

وی از برنامه ریزی برای پرداختن به رویکردهای تحولی دولت در آینده خبر داد و گفت: رسانه ها هم فرصت ارائه اطلاعات را خواهند داشت که هدف آن ایجاد ایمان و امید به عنوان اولویت در سطح جامعه است.

رفیعی به پیشبرد اهداف تحول گرایانه و عدالت طلبانه دولت اشاره و ابراز امیدواری کرد، مدیران خود را با این رویکردها منطبق کرده و در این مسیر گام بردارند که ان شاءالله نتایج ملمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران خود را با اهداف تحول گرایانه و عدالت طلبانه دولت تطبیق دهند

مدیران خود را با اهداف تحول گرایانه و عدالت طلبانه دولت تطبیق دهند