مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-03سياسي

احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان اولویت اصلی است


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان روستایی و شهری به عنوان اولویت اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا حسین نژاد صبح امروز در جلسه شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل اظهار کرد: احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان روستایی و شهری به عنوان اولویت اصلی بوده و در سال جاری بیشترین حجم کاری کمیته امداد متمرکز در حوزه مسکن است تا سرپناهی مناسب برای نیازمندان تامین شود.

وی تعامل و همکاری بیشتر با بانک های عامل و فرمانداران را در اجرایی شدن این طرح ارزشمند یادآور شد و افزود: امیدواریم شرایط مناسبی فراهم آید تا مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به ویژه در روستاها از مسکنی مناسب بهره مند شوند.

  مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم در سال جاری شایسته ترین خدمت را به نیازمندان و گروه های آسیب پذیر انجام دهیم.

وجوهات شرعی باید در محل قانونی خود هزینه شود حسین نژاد با اشاره به ضرورت هزینه کرد درست وجوهات شرعی گفت: بدون تاخیر و در یک فرآیند معقول، منطقی و قانونمند باید این وجوهات شرعی به مصرف برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان اولویت اصلی است

احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان اولویت اصلی است