مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-12سياسي

تخلیه 300 روستای خالی از سکنه به دلیل محرومیت در آذربایجان شرقی


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در آذربایجان شرقی با بیان این که تبریز یکی از شهرهای مهاجر پذیر است، گفت: روستاهایی در استان داریم که به خاطر محرومیت در حال تخلیه هستند.

- به گزارذش خبرگزاری فارس از تبریز، مصباح ربانی ظهر ر 22 خردادماه در نمایشگاه حرکت مبارک 2020 محله کم برخوردار کشور که برپایی میز خدمت قریب به 40 دستگاه خدمت رسان در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) جزو ستادهای پیشرو در امر محرومیت زدایی است و ماموریت ها و هدف گذاری های این ستاد بیشتر در حوزه مقابله با جنگ ترکیبی و محرومیت زدایی در سراسر کشور متمرکز شده است.

  وی با اشاره به این که ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یکی از متولیان اجرای طرح توانمندسازی محلات در کشور است، افزود: نخستین اقدامی که این ستاد در حوزه توانمندسازی 2020 محله کم برخوردار کشور انجام داده، تشکیل قرارگاه است و لحظه به لحظه اقدامات انجام گرفته در محلات از این طریق پیگیری می شود.

   وی با بیان این که محرومیت زدایی از 101 محله کم برخوردار استان در دستورکار ستاد اجرایی فرمان امام(ره) قرار دارد، گفت: امسال بر اساس هدف گذاری ها، کارهای زیرساختی در 700 روستای آذربایجان شرقی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه 300 روستای خالی از سکنه به دلیل محرومیت در آذربایجان شرقی

تخلیه 300 روستای خالی از سکنه به دلیل محرومیت در آذربایجان شرقی