مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 19:552023-06-18سياسي

اطلاع رسانی عملکردهای دولت در گناوه جدی تر دنبال شود


دستگاه ها و ادارات شهرستان گناوه با اطلاع رسانی گسترده و به موقع خدمات و عملکردهای انجام شده دولت، در جامعه نشاط و امیدواری ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدتقی صفری عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام مردمی و بر پایه مردم داری بنیانگذاری شده است افزود: همه ما خدمتگزار مردم هستیم و خدمت صادقانه همراه با تکریم و احترام ارباب رجوع در دستور کار همه ادارات و دستگاه ها قرار داشته باشد.

فرماندار گناوه با تبریک و گرامیداشت روز 28 خرداد 1400 به عنوان روز انتخاب آیت الله رییسی به سمت رییس جمهور کشور، افزود: در طی 2 سال دولت سیزدهم خدمات زیاد و کارهای بزرگی در سراسر کشور و در شهرستان گناوه انجام شده است و مردم توقع دارند که این خدمات و عملکردها اطلاع رسانی شود.

رییس شورای اداری شهرستان گناوه گفت: دستگاه ها و ادارات شهرستان گناوه با اطلاع رسانی گسترده و به موقع خدمات و عملکردهای انجام شده دولت، در جامعه امید، نشاط و امیدواری ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: به مناسبت این روز، همایشی در سطح این شهرستان پیش بینی شده است که خدمات و دستاوردهای دولت گزارش خواهد شد و همه مسئولان ادارات و کارکنان در این همایش شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی عملکردهای دولت در گناوه جدی تر دنبال شود

اطلاع رسانی عملکردهای دولت در گناوه جدی تر دنبال شود