مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-21سياسي

وقوع 12 هزار سرقت از شهر یزد در سال گذشته


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد از اهتمام نیروی انتظامی استان در برخورد با جرم سرقت خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از 12 هزار مورد سرقت در یزد اتفاق افتاده و هم اکنون 950 سارق در زندانهای یزد به سر می برند.

- ایسنا/یزد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد از اهتمام نیروی انتظامی استان در برخورد با جرم سرقت خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از 12 هزار مورد سرقت در یزد اتفاق افتاده و هم اکنون 950 سارق در زندانهای یزد به سر می برند.

محمدرضا حدادزاده امروز چهارشنبه 31 خردادماه به مناسبت هفته قوه قضاییه در نشست با خبرنگاران ضمن هشدار در مورد فزونی برخی بزه های اجتماعی در استان، خواستار تبیین این مسائل از سوی رسانه ها به مردم در جهت پیشگری از بروز آنها و تبعات بعدی شد.

وی با اشاره به تاکید دستگاه قضایی استان بر پیشگیری از وقوع جرائم، از خانواده‎ها خواست تا ضمن اهتمام به موضوع پیشگیری، هم از مواجهه با مشکلات و تبعات بروز این بزه ها و جرائم جلوگیری و هم دستگاه قضا را برای رسیدگی به مسائل مهم تر یاری کنند.

حدادزاده در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد برخورد با سارقان، گفت: پارسال 12 هزار مورد سرقت در شهر یزد داشتیم و نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای برخورد با مجرمان در این حوزه دارد به طوری که هم اکنون نیز 950 سارق در زندانهای یزد دوران محک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 12 هزار سرقت از شهر یزد در سال گذشته

وقوع 12 هزار سرقت از شهر یزد در سال گذشته