مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-10سياسي

توسعه بازاریابی الکترونیکی برای نیل به اهداف اشتغال زایی کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: به منظور ایجاد فرصت اشتغال بیشتر برای جامعه هدف نسبت به استفاده از پلتفرم های استانی و کشوری فروش اقدام شده تا محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت عرضه شود.

- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان عنوان کرد توسعه بازاریابی الکترونیکی برای نیل به اهداف اشتغال زایی کمیته امداد ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: به منظور ایجاد فرصت اشتغال بیشتر برای جامعه هدف نسبت به استفاده از پلتفرم های استانی و کشوری فروش اقدام شده تا محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت عرضه شود.

روح اله صالحی پیش از ظهر امروز (20 خردادماه) با اشاره به اینکه شناسایی و پرورش ایده های کارآفرینانه، نقش موثری در ورود مددجویان به فضای مشاغل نوآورانه دارد، اظهار کرد: برگزاری رویدادهای کارآفرینی برای آشنایی افراد تحت حمایت با اصول کسب و کار و مراحل شکل گیری یک ایده تا تجاری سازی و ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی از برنامه های کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته این رویداد برای 70 نفر از مشمولان برگزار شد، گفت: برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی طرح های اشتغال و فراهم ساختن امکان مشارکت مددجویان در نمایشگاه های استانی و ملی؛ سوق دادن مددجویان به بازاریابی مجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بازاریابی الکترونیکی برای نیل به اهداف اشتغال زایی کمیته امداد

توسعه بازاریابی الکترونیکی برای نیل به اهداف اشتغال زایی کمیته امداد