مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 15:502023-05-30اقتصادي

رشد اقتصادی کشور با توسعه فناوری اطلاعات رقم می خورد


مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: رشد اقتصادی و تولید ناخالص ملی کشور با توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات رقم می خورد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: رشد اقتصادی و تولید ناخالص ملی کشور با توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات رقم می خورد.

اسماعیل قربانی، امروز(سه شنبه، 9 خرداد) در آیین بهره برداری از تعدادی پروژه مخابراتی تیران و کرون، اظهار کرد: یکی از مؤلفه های اثرگذار در توسعه اقتصادی، سرمایه گذاری در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات دیجیتال است.

وی افزود: توانمندسازی کشور و تقویت زیرساخت های فناوری اطلاعات می تواند به رشد اقتصادی کمک کند که با افزایش سرعت و عملکرد شبکه اینترنت تا 15 درصد می تواند بر درآمد ناخالص ملی 2 درصد اثر بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با بیان اینکه شبکه فیبرنوری برای افزایش سرعت و کیفیت عملکرد اجرا می شود، تصریح کرد: در حال حاضر این خدمت در 40 هزار نقطه اجرایی شده و تا پایان سال آینده به 200 هزار نقطه می رسد.

وی ادامه داد: این خدمت رسانی بر کیفیت خدمات اثر گذاشته و رضایتمندی را هم افزایش می دهد که اولویت بر نقاط شهری و ثبت تقاضای شهروندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد اقتصادی کشور با توسعه فناوری اطلاعات رقم می خورد

رشد اقتصادی کشور با توسعه فناوری اطلاعات رقم می خورد