مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:552023-05-31سياسي

آغاز به کار مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در کهگیلویه


مجمع امر به معروف و نهی از منکر با هدف گسترش فرهنگ مطالبه گری در جامعه، نماینده خود(سید رحمت الله هادی اصل) را در شهرستان کهگیلویه را معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی در جلسه معرفی مسئول مجمع امر به معروف و نهی از منکر در دهدشت، با بیان این که امر به معروف ونهی ازمنکر به نوعی زیربنای همه حرکات اجتماعی اسلام است اظهار کرد: دعوت به خیر و نیکی در قوانین اسلامی یک امر عمومی است و به مصداق کلام مقام معظم رهبری همه مؤمنان درهر نقطه ای از عالم که هستند موظفند جامعه را به سمت نیکی، به سمت معروف و به سمت همه کارهای نیکو حرکت دهند و از بدی ها دور بدارند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه، از آمادگی هرگونه همکاری از طریق دستگاه های اجرایی برای پیشبرد اهداف این مجمع خبر داد و گفت:  هماهنگی های لازم با دستگاه های دولتی مرتبط با بخش فرهنگی و آموزشی شهرستان با مجمع جهت  همکاری و حمایت لازم انجام می شود.

روح الله نظرپور مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: امر به معروف و نهی از منکر شعبه ای از جهاد با دشمنان اسلام و نظام است که جبهه های مختلف نرم و سخت فرهنگی و اقتصادی در دشمنی با امت اسلامی ما ایجاد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در کهگیلویه

آغاز به کار مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در کهگیلویه