مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 22:152023-06-09بين الملل

گفت و گوی فؤاد حسین و بلینکن درباره بدهی های بغداد به ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «فؤاد حسین» وزیر امور خارجه عراق و «آنتونی بلینکن» همتای آمریکایی او، پنجشنبه، در حاشیه نشست وزیران ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش در ریاض با یکدیگر گفتگو کردند.

- وزیر امور خارجه عراق با همتای آمریکایی خود درباره بدهی های بغداد به دولت ایران و لزوم حل این مشکل گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق و آنتونی بلینکن همتای آمریکایی او، پنجشنبه، در حاشیه نشست وزیران ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش در ریاض با یکدیگر گفتگو کردند.

بنابر گزارش امروز (جمعه) شبکه السومریه به نقل از وزارت امور خارجه عراق، دو طرف در این دیدار درباره مسائل بسیاری با یکدیگر رایزنی کرده اند و وزیر خارجه عراق بر اهمیت تداوم اقدام مشترک و همکاری [با آمریکا]در قالب توافق چارچوب راهبردی تاکید و در عین حال از تلاش های آمریکا به عنوان رهبر ائتلاف بین المللی در مبارزه با سازمان تروریستی داعش قدردانی کرده است.

طبق این بیانیه، آنتونی بلینکن و فؤاد حسین همچنین درباره پاره ای از مسائل منطقه ای و بین المللی مورد اهمتام مشترک با یکدیگر گفتگو و در عین حال بر لزوم اقدام در جهت کاهش تنش و برقراری آرامش در منطقه تاکید کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گوی فؤاد حسین و بلینکن درباره بدهی های بغداد به ایران

گفت و گوی فؤاد حسین و بلینکن درباره بدهی های بغداد به ایران