مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-19سياسي

جامعه باید برای سوداگران مواد مخدر ناامن شود


سرپرست فرمانداری تالش با بیان اینکه سوداگران مواد مخدر قشر جوان را نشانه گرفته اند، گفت: جامعه باید برای سوداگران مواد مخدر ناامن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرامرز مرجانی ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به فرا رسیدن سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: این هفته فرصتی است تا با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و انجام برنامه های ضروری و تقویت مشارکت های مردمی در این عرصه فرهنگ سازی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه شیوه مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی تبدیل شده است، افزود: هدف سوداگران مواد مخدر قشر جوان است بر همین اساس باید طوری فضا را برای فعالیت قاچاقچیان نا امن و غیر ممکن کرد.

مرجانی با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم جدی است، ادامه داد: برپایی نمایشگاه و کارگاه های آموزشی در سطح مدارس، دانشگاه ها بر آگاهی بخشی و شناخت جامعه بخصوص خانواده ها و نوجوانان جوانان کمک می کند.

سرپرست فرمانداری تالش با بیان اینکه افراد دارای اعتیاد در حقیقت بیمار هستند، گفت: بستر مناسب برای کمک از رهایی این بلای خانمان سوز با همکاری تمام نهادهای ذی ربط فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه باید برای سوداگران مواد مخدر ناامن شود

جامعه باید برای سوداگران مواد مخدر ناامن شود