مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 20:372023-06-20حوادث

زورگیری مرد میانسال از 20 زن مسن در خیابان


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که پس از تهدید زنان با سلاح سرد اقدام به زورگیری از آنان کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح جزییات این خبر گفت: حوالی ساعت 22 روز گذشته ماموران عملیات کلانتری 104 عباس آباد درحال گشت زنی در محدوده خیابان شریعتی تهران بودند که به مرد میانسالی که به صورت پیاده، افراد گذری از پارک داخل خیابان را زاغ زنی می کرد، مشکوک شده و رفتار او را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی ادامه داد: در همین حین ناگهان متهم به سمت زن میانسالی حمله ور شده و با تهدید سلاح سرد یک رشته گردنبند او را زورگیری کرده و به سرعت از محل متواری شد.

در همین راستا انجام اقدامات پیش دستانه از سوی ماموران پلیس پیشگیری در دستورکار قرار گرفت و آنان با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی، در نهایت و پس از مدتی تعقیب و گریز این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه این فرد در مقر انتظامی تحت بازرسی قرار گرفت، گفت: ماموران در بازرسی از این فرد یک قبضه سلاح سرد و گردنبندی را که متهم قبل از دستگیری سرقت کرده بود، کشف و ضبط کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورگیری مرد میانسال از 20 زن مسن در خیابان

زورگیری مرد میانسال از 20 زن مسن در خیابان