مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-16سياسي

فرهنگ ازدواج ساده در جامعه ترویج شود


امام جمعه موقت بهاباد با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز ازدواج گفت: فرهنگ ازدواج ساده باید در جامعه ترویج شود.

- یزد- امام جمعه موقت بهاباد با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز ازدواج گفت: فرهنگ ازدواج ساده باید در جامعه ترویج شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علی رضی بهابادی در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به اول ماه ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: باید با الگو قرار دادن ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) فرهنگ ازدواج ساده را در جامعه ترویج کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه خانواده ها به ازدواج بهنگام جوانان افزود: افزایش روزافزون سن ازدواج در میان دختران و پسران موجب بروز انواع مفاسد اخلاقی در جامعه می شود.

رضی با تاکید بر اینکه خانواده ها نسبت به ازدواج جوانان سختگیر نباشند و از چشم و همچشمی در امر ازدواج پرهیز کنند، عنوان کرد: ازدواج امروز به عنوان یک دغدغه در جامعه ما مطرح است و هزینه ها و تشریفات آن باید کاهش یابد.

امام جمعه موقت بهاباد ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی بیان کرد: جهاد سازندگی امروز با عنوان جهاد کشاورزی مملو از دانش و تجربه شده و بخش هایی از نیازها و وابستگی ما به خارج قطع شد ولی تا قطع کامل این وابستگی نیازمند کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ازدواج ساده در جامعه ترویج شود

فرهنگ ازدواج ساده در جامعه ترویج شود