مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 07:202023-06-06پزشكي

دومین مرکز ناباروری استان همدان در ملایر افتتاح می شود


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر از افتتاح مرکز ناباروری بیمارستان مهر ملایر در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این مرکز به عنوان دومین مرکز دولتی درمان ناباروری استان همدان در آینده ای نزدیک با برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی افتتاح می شود.

- ایسنا/همدان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر از افتتاح مرکز ناباروری بیمارستان مهر ملایر در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این مرکز به عنوان دومین مرکز دولتی درمان ناباروری استان همدان در آینده ای نزدیک با برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی افتتاح می شود.

دکتر کریم میرزایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مرکز ناباروری بیمارستان مهر در فضایی به مساحت 400 مترمربع آماده راه اندازی است، اظهار کرد: کلیه تجهیزات الزامی مراکز ناباروری سطح 2 خریداری شده و آماده راه اندازی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر ادامه داد: فضای فیزیکی این مرکز به شکلی طراحی شده که بتوان در آینده مرکز ناباروری سطح 3 را که کامل ترین مرکز است، راه اندازی کرد.

وی با بیان اینکه در این مرکز درمان در ابعاد مختلف توسط متخصصان زنان و زایمان، متخصص اورولوژی، متخصص طب سنتی و روانشناس در کنار سایر کارشناسان انجام می شود، ابرازامیدواری کرد: با افتتاح این مرکز بتوانیم خدمتی در شأن مردم فهیم شهرستان و شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین مرکز ناباروری استان همدان در ملایر افتتاح می شود

دومین مرکز ناباروری استان همدان در ملایر افتتاح می شود