مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-08فرهنگي

برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در استان البرز


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به شروع هفته صنایع دستی از 20 تا 26 خرداد 1402، گفت: به منظور ارج نهادن به این روز و معرفی ظرفیت های صنایع دستی و هنرهای سنتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رحیم خاکی، مدیرکل میراثی فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، امروز 18 خرداد ماه ، در جمع اصحاب رسانه، گفت: همچنین نمایشگاه آثار فاخر صنایع دستی در مجموعه هارمونیک سنتر کرج روز 20 خرداد افتتاح می شود و تا بیست و ششم ادامه خواهد داشت.

  مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز، افزود: برگزاری نمایشگاه آثار هنرجویان مرکز آموزش ساوجبلاغ، نمایشگاه صنایع دستی در آسیاب مهدی آباد نظرآباد و همچنین قدردانی از هنرمندان شاخص این نمایشگاه ها و همکاران معاونت صنایع دستی اداره کل متبوع نیز در طول هفته صنایع دستی صورت می گیرد.

  به گفته این مقام مسؤول در این ایام، نمایشگاه صنایع دستی در کاخ مروارید و روستای فشند ساوجبلاغ به همراه جشنواره گیلاس برگزار می شود.

  وی بازدید از کارگاه های صنایع دستی روستای گلستانک به همراه معاون صنایع دستی کشور برای بررسی ثبت این روستا به عنوان روستای ملی را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در استان البرز

برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در استان البرز