مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 00:002023-06-15سياسي

ایران و کوبا با همکاری فناورانه نانو و بایوتکنولوژی توافق کردند


روسای جمهور ایران و کوبا با توجه به توانمندی های ایران در زمینه نانوتکنولوژی و نیز توانمندی های کوبا در عرصه بایوتکنولوژی، با تشکیل کارگروه مشترک همکاری های فناورانه موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ سید ابراهیم رییسی ظهر امروز پنجشنبه به وقت محلی در جریان سفر رسمی به کوبا، در نشست مشترک هیئت های عالی رتبه دو کشور، پیشنهاد کرد با توجه به توانمندی های ایران در زمینه نانوتکنولوژی و نیز توانمندی های کوبا در عرصه بایوتکنولوژی، کارگروه مشترک همکاری های فناورانه میان دو کشور برای همکاری های مکمل در این زمینه ها تشکیل شود که این پیشنهاد با استقبال رییس جمهور کوبا همراه بود.

رییس جمهور در ابتدای سخنان خود ضمن ادای احترام به مردم مقاوم و صبور کوبا و نیز قهرمانان ملی این کشور، یاد همه کسانی که برای استقلال و آزادی این سرزمین جان خود را از دست دادند، گرامی داشت.

رییسی با اشاره به اینکه روابط ایران و کوبا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی متحول شد، گفت: در سال های سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی، روابط دو کشور همواره رو به گسترش بوده و به ویژه در سال های اخیر و در جریان همه گیری کرونا ، همکاری های سازنده ای در زمینه تولید واکسن و در عرصه زیست فناوری میان دو کشور شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و کوبا با همکاری فناورانه نانو و بایوتکنولوژی توافق کردند

ایران و کوبا با همکاری فناورانه نانو و بایوتکنولوژی توافق کردند