مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-19اقتصادي

15 دستگاه اتوبوس سهمیه خراسان شمالی از اتوبوس های وارداتی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از اختصاص 15 دستگاه اتوبوس از سهمیه اتوبوس های وارداتی در کشور به این استان خبر داد.

- محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران در خصوص مجوز واردات تعداد محدودی ناوگان اتوبوسی با حداکثر سن 5 سال، 15 دستگاه اتوبوس به استان اختصاص یافت و در این راستا جلسه هماهنگی با تشکل های صنفی رانندگان و شرکت های حمل و نقل مسافر برگزار و اولویت ها طبق تقاضای رسیده، تعیین شد.

وی افزود: ناوگان اتوبوسی باید دارای سن کمتر از 5 سال و انواع برندهای معتبر با قدرت موتور حداقل 430 اسب بخار باشد.

مشتری گفت: شرکت های مسافری باید دارای پروانه فعالیت معتبر از این اداره کل باشد همچنین شرکت مسافربری باید بر اساس تعهدنامه محضری ملتزم به بکارگیری خودرو در ایام اربعین و در مسیرهای سرویس دهی برای اربعین فعالیت کند.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی تصریح کرد: خودرو تا 5 سال در مالکیت شرکت یا اعضای هیئت مدیره شرکت باقی بماند ضمن این که توانایی مالی شرکت در تأمین و پرداخت مبلغ خودرو و اقساط تسهیلات متعهد شود.

وی داشتن کارت هوشمند فعال و معتبر اتوبوس را از جمله شرایط رانندگان حمل و نقل برشمرد و خاطرنشان کرد: راننده باید دارای معرفی نامه از طرف انجمن صنفی رانندگان مبنی بر متعهد شدن تأمین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 دستگاه اتوبوس سهمیه خراسان شمالی از اتوبوس های وارداتی

15 دستگاه اتوبوس سهمیه خراسان شمالی از اتوبوس های وارداتی