مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:302023-05-31سياسي

قالیباف: باید کارهای ملی و محلی را از هم تفکیک کنیم


رییس مجلس شورای اسلامی تمرکزگرایی را از مشکلات کلی کشور عنوان و تصریح کرد: اشکال کلی ما در کشور تمرکز گرایی است؛ این در حالی است که بیشتر موضوعات و مشکلات به گونه ای است که نمی شود برای کل کشور یک نوع نسخه پیچید و باید کارهای ملی و محلی را از هم تفکیک کنیم.

- رییس مجلس شورای اسلامی تمرکزگرایی را از مشکلات کلی کشور عنوان و تصریح کرد: اشکال کلی ما در کشور تمرکز گرایی است؛ این در حالی است که بیشتر موضوعات و مشکلات به گونه ای است که نمی شود برای کل کشور یک نوع نسخه پیچید و باید کارهای ملی و محلی را از هم تفکیک کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در همایش صنعت گران، کشاورزان و دامپروران که در دهم خرداد ماه در شیروان برگزار شد اظهار کرد: یکی از مشکلات بزرگ اقتصاد ما، رانتی بودن تولید است.

وی افزود: الزاما هر رانتی به تولید مفید نیست اما گاه اگر کمک دقیق و هدفمند به تولید نشود کار پیش نمی رود؛ در ادبیات اقتصادی می شود گفت که ما برای تولید نیازمند تجهیز منابع هستیم.

قالیباف ادامه داد: بدون شک امروز جوانان، کارآفرینان، نیروهای خلاق و نوآور ما هستند که باید با نگاه دقیق و رویکرد صحیح در جنگ اقتصادی پا به میدان بگذارند، ابتدا باید از سطح کلان تا سطح خرد کشور در یک جهت حرکت کرده و بدانیم به کدام سمت در حال حرکت هستیم؛ پراکنده کاری انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: باید کارهای ملی و محلی را از هم تفکیک کنیم

قالیباف: باید کارهای ملی و محلی را از هم تفکیک کنیم