مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 17:002023-06-12بين الملل

بلومبرگ: قرارداد گلف نگاه ها را به روابط بایدن با عربستان معطوف می کند


خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و لیگ گلف این کشور پی جی ای در ماه های اخیر درس سختی را گرفت و آن این است که عربستان کشور بسیار ثروتمندی است بنابراین نمی توان از آن چشم پوشی کرد و او باید میان اجتناب از برانگیختن خشم سعودی .

- خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و لیگ گلف این کشور "پی جی ای" در ماه های اخیر درس سختی را گرفت و آن این است که عربستان کشور بسیار ثروتمندی است بنابراین نمی توان از آن چشم پوشی کرد و او باید میان اجتناب از برانگیختن خشم سعودی ها و بی رغبتی به اهانت به افکار عمومی سیاسی داخلی، توازن را حفظ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت الحره، این خبرگزاری گزارش داد، بایدن در رقابت های ریاست جمهوری تعهد داد که عربستان هزینه سابقه بدش در حوزه حقوق بشر را بپردازد.

گای موناهان، کمیسر انجمن گلف بازان حرفه ای نیز لیگ گلف ال آی وی را که با بودجه عربستان برگزار شد، تلاشی مفتضحانه برای استفاده از ورزش در پاک کردن خطاهای گذشته عربستان خواند و در نهایت هر دوی آنها مجبور شدند اظهارات خود را پس بگیرند.

طبق گزارش بلومبرگ، اینکه هفته گذشته پی جی ای و ال آی وی به طور ناگهانی اعلام کردند که اختلاف نظرهای خود را کنار گذاشته و با هم متحد شدند، در واقع نشان می دهد که در کشمکش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلومبرگ: قرارداد گلف نگاه ها را به روابط بایدن با عربستان معطوف می کند

بلومبرگ: قرارداد گلف نگاه ها را به روابط بایدن با عربستان معطوف می کند