مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 09:312023-06-09اجتماعي

شرکت آب منطقه ای تهران: تردد و اسکان موقت در اطراف رودخانه ها ممنوع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، شرکت آب منطقه ای تهران نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید در شمال شرق استان تهران طی امروز جمعه 19 خردادماه هشدار داد و اعلام کرد تردد و اسکان موقت در اطراف رودخانه ها ممنوع است و شهروندان مراقب باشند.

با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی کشور و براساس هشدار قرمز رنگ این سازمان مبنـی بر نفوذ و فعالیت سامانه بارشی طی امروز جمعه 19 خرداد در استان های تهران و البرز، رعد و برق و تگرگ و وزش باد شدید پیش بینی شده که احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب در رودخانه ها و مسیل ها وجود خواهد داشت.

شرکت آب منطقه ای تهران، در کنار سایر ارگان های مرتبط برای مهار سیلاب احتمالی در حالت آماده باش بوده و اطلاع رسانی های مکرر این شرکت به منظور آگاه سازی مردم از شرایط جوی و احتمال وقوع سیلاب، انجام شده است.

هشدار احتمال وقوع سیلاب کاملا جدی است و شهروندان باید توجه داشته باشند که هرگونه تردد و اتراق در حاشیه رودخانه و مسیل ها خطر آفرین و حتی مرگبار است.

توقف و نصب نکردن چادرهای مسافرتی در اطراف و بستر رودخانه ها، عبور نکردن از عرض جریان های سیلابی و نیز توجه جدی به هشدارهای دستگاه های اجرایی مربوطه، رسانه ها و مسئولان و مأموران باید مورد توجه جدی شهروندان قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت آب منطقه ای تهران: تردد و اسکان موقت در اطراف رودخانه ها ممنوع است

شرکت آب منطقه ای تهران: تردد و اسکان موقت در اطراف رودخانه ها ممنوع است