مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-17اقتصادي

لزوم توجه کشاورزان و روستاییان به خدمات بیمه اجتماعی


مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور بر لزوم توجه کشاورزان و روستاییان به خدمات این بیمه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از محلات، بیت اله برقراری امروز در حاشیه نشست با کشاورزان و گلخانه داران شهرستان محلات در پایانه صادراتی گل و گیاه محلات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشاورزان، روستاییان و ساکنین مناطق کمتر از 20 هزار نفر و عشایر می توانند با عضویت در این صندوق از خدمات متنوعی بهره مند شوند.

افرادی که عضو صندوق باشد می تواند مستمری بازنشستگی دریافت کند، همچنین اگر فردی در حین کار دچار سانحه و از کار افتادگی شود، میتواند مستمری از کار افتادگی و یا در صورت فوت، بازماندگان، مستمری بازماندگی دریافت می کنند و اگر فردی سابقه بیمه شدگی داشته باشد می تواند سابقه خود را به سایر صندوق ها انتقال دهد و از نظر نقل و انتقال سوابق بین صندوق ها هیچ مشکلی وجود ندارد.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور توصیه کرد که این صندوق که مولود نظام انقلاب اسلامی است، حتما مورد استفاده روستاییان، عشایر و کشاورزان قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس هدف از سفر به استان مرکزی اطلاع رسانی مناسب جهت جذب فعالین این حوزه به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و تشریح خدمات متنوع صندوق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه کشاورزان و روستاییان به خدمات بیمه اجتماعی

لزوم توجه کشاورزان و روستاییان به خدمات بیمه اجتماعی