مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 18:552023-06-20اقتصادي

درخواست سفیر اوگاندار از سرمایه گذاران ایرانی: در تولید شیشه سرمایه گذاری کنید


سفیر اوگاندا در ایران سفیر اوگاندا در ایران با بیان اینکه سرمایه گذاران ایرانی می توانند در بخش های مختلف این کشور سرمایه گذاری کنند، گفت: اوگاندا شرکت تولید کننده شیشه ندارد و سرمایه گذاران ایرانی می توانند به تولید در این کشور بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، محمد تزیکوبا کیسا مبیراء عصر امروز در جریان سفر به ساوه و بازدید از دو واحد تولیدی در شهر صنعتی کاوه اظهار کرد: بسیار خرسندیم که برای دومین بار با یک هیئت تجاری از کشور اوگاندا از ظرفیت های صنعتی استان مرکزی بازدید می کنیم و توانمندی بالای صنعتگران در این استان برای ما قابل توجه است.

وی افزود: حضور هیئت تجاری در کشور ایران و خصوصا استان مرکزی برای آشنایی با ظرفیت های صنعتی و اقتصادی می باشد و در این سفر نیز می توانیم آمادگی خود را برای پذیرش سرمایه گذاران ایرانی در اوگاندا اعلام کنیم.

  اوگاندا شرکت تولید کننده شیشه ندارد و با توجه به وجود مواد اولیه لازم در این کشور، سرمایه گذاران ایرانی می توانند با بهره گیری از  حمایت ها و مشوق های در نظر گرفته شده به تولید در این کشور بپردازند سفیر اوگاندا در ایران با بیان اینکه سرمایه گذاران ایرانی می توانند در بخش های مختلفی در این کشور سرمایه گذاری کنند، بیان کرد:  کشور اوگاندا شرکت تولید کننده شیشه ندارد و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سفیر اوگاندار از سرمایه گذاران ایرانی: در تولید شیشه سرمایه گذاری کنید

درخواست سفیر اوگاندار از سرمایه گذاران ایرانی: در تولید شیشه سرمایه گذاری کنید