مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-05سياسي

از نقش مهم خانواده ها در شکل گیری قیام 15 خرداد غافل نشویم


نباید از نقش مهم خانواده ها در شکل گیری و حفظ قیام 15 خرداد غفلت کرد؛ بلکه باید به آن برای پابرجایی بیشتر توجه کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: نباید از نقش مهم خانواده ها در شکل گیری و حفظ قیام 15 خرداد غفلت کرد؛ بلکه باید به آن برای پابرجایی بیشتر توجه کرد.

حجت الاسلام محسن مشرفی در گفت وگو با ایسنا در مورد قیام 15 خرداد گفت: سنت قطعی پروردگار متعال این است که عدالت با هدایتگری انبیای الهی و پیامبران و اقدام و قیام مردم انجام شود.

وی بیان کرد: مقابله با ظلم و ستم و کنار زدن ظالمان و زورگویان و برپا کردن عدالت در جامعه در سطوح مختلف، برخورداری عموم جامعه از هدایت و نشان دادن راه درست در زمان غیبت نیاز به رهبر و همراهی مردم دارد.

وی افزود: رقم خوردن این امر به دست مردم بوده و لازمه آن این است که جامعه آگاه شده که مظلوم و ظالم کیست و راه مبارزه با ظلم چیست و از طرفی جسارت و همسبتگی را برای مبارزه بر ظالم پیدا کنند که این مهم با زمان محقق می شود.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه زمان این آگاهی جامعه از قیام 15 خرداد 42 تا پیروزی انقلاب در سال 57 بود، بیان کرد: در قیام 15 خرداد افرادی که بیشترین اطلاع را از ظلم رضاخانی داشتند در مقابل ظلم ایستادند و پس از روشنگری امام راحل و افشای آثار ظلم انسان های شریف، آگاه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نقش مهم خانواده ها در شکل گیری قیام 15 خرداد غافل نشویم

از نقش مهم خانواده ها در شکل گیری قیام 15 خرداد غافل نشویم