مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-12سياسي

تأکید نماینده سراب بر تکمیل سریع تر کریدور ریلی شرق و غرب کشور


نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی از سفر دور دوم رییس جمهور و هیأت دولت به استان آذربایجان شرقی قدردانی کرد و گفت: ضروری است تا کریدور مهم ریلی شرق و غرب هرچه سریع تر تکمیل و به بهره برداری برسد.

- نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی از سفر دور دوم رییس جمهور و هیأت دولت به استان آذربایجان شرقی قدردانی کرد و گفت: ضروری است تا کریدور مهم ریلی شرق و غرب هرچه سریع تر تکمیل و به بهره برداری برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف داودی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از سفر دوم رییس جمهور و هیأت همراه به استان آذربایجان شرقی گفت: بابت کلنگ زنی ساخت مرکز بهداشتی درمانی در 18 روستای محروم و کلنگ زنی مجتمع گاوداری 10 هزار رأسی پگاه، افزایش 2000 تنی سهمیه آرد استان، افتتاح راه آهن تبریز- بستان آباد بعد از 23 سال تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: ضروری است راه آهن سراب- بستان آباد، سراب- میر و اردبیل به میانه هرچه سریع تر تکمیل و به بهره برداری برسد تا کریدور مهم ریلی شرق و غرب مابین کشورهای آسیای میانه، قفقاز، روسیه، اروپا، ایران و ترکیه تکمیل گردد.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از ابرچالش های ملی ما زلزله خیز بودن اکثر مناطق ایران و از جمله سراب است، گفت: حوزه انتخابیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید نماینده سراب بر تکمیل سریع تر کریدور ریلی شرق و غرب کشور

تأکید نماینده سراب بر تکمیل سریع تر کریدور ریلی شرق و غرب کشور