مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 07:452023-06-06اقتصادي

اشتغالزایی برای 52 زن سرپرست خانوار در مرکز نیکوکاری رهروان حضرت زینب(س) اقبالیه


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: مهمترین ماموریت کمیته امداد توانمندسازی خانواده های تحت حمایت می باشد که خوشبختانه در مرکز نیکوکاری رهروان حضرت زینب(س) شهر اقبالیه زمینه برای اشتغال 52 نفر از زنان سرپرست خانوار ایجاد شده است.

- همت امانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در سال 1401 در مرکز نیکوکاری رهروان حضرت زینب (س) شهر اقبالیه کمک های خوبی در زمینه های مختلف نظیر توزیع جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، تامین و تعمیر مسکن مددجویی، اشتغال زایی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، اعزام مددجویان به مشهد مقدس و قم، درمان و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان صورت پذیرفته است.

وی افزود: ارزش ریالی این کمک ها به بیش از 15 میلیارد ریال می رسد که توسط خیرین و نیکوکاران شهر اقبالیه تامین شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: مهمترین ماموریت کمیته امداد توانمندسازی خانواده های تحت حمایت می باشد که خوشبختانه در مرکز نیکوکاری رهروان حضرت زینب (س) زمینه برای اشتغال 52 نفر از زنان سرپرست خانوار ایجاد شده است.

امانی با اشاره به فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در این مرکز خاطر نشان کرد: تعداد 200 نفر از مددجویان این مرکز با همت خیرین به مشهد و قم اعزام شده اند و همچنین در جشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای 52 زن سرپرست خانوار در مرکز نیکوکاری رهروان حضرت زینب(س) اقبالیه

اشتغالزایی برای 52 زن سرپرست خانوار در مرکز نیکوکاری رهروان حضرت زینب(س) اقبالیه